REHABILITACJA

Rehabilitacja to podstawa w leczeniu wielu stanów chorobowych, po urazach, przebytych hospitalizacjach, która prowadzona systematycznie i regularnie pomaga polepszyć jakość życia i przywrócić sprawność ruchową w maksymalnym zakresie możliwym do osiągnięcia. Dedykowana osobom starszym, osobom po operacjach, a także potrzebującym odzyskania samodzielności w poruszaniu się, wyrobienia właściwych nawyków w zakresie funkcji ruchowych tj. siadania, wstawania, chodzenia, wykorzystywania sprzętu medycznego (chodzik, kule) itp.

Rehabilitacja neurologiczna

– stany po udarach mózgu, choroba Parkinsona, stwardnienie rozsiane (SM), neuropatie, dystrofia nerwowo-mięśniowa, nerwobóle: rwa kulszowa, rwa barkowa i inne

Rehabilitacja ortopedyczna i pourazowa

– zmiany zwyrodnieniowe stawów, dyskopatie, skręcenia, naciągnięcia, stłuczenia mięśni, zwichnięcia, stany po złamaniach, problemy z narządem ruchu, urazy sportowe

Rehabilitacja przed i pooperacyjna

– np. po endoprotezoplastyce stawu biodrowego, stawu kolanowego

Rehabilitacja stomatologiczna

– bruksizm, bóle mięśniowo-powięziowe narządu żucia, zaburzenia stawów skroniowo-żuchwowych, napięciowe bóle głowy.

Rehabilitacja geriatryczna

– poprawa sprawności ruchowej, samodzielnego funkcjonowania, wydolności organizmu, jakości i komfortu życia u osób w podeszłym wieku